СТАТТІ
Категорії каталогу
MOTORCYCLE TOURS / МОТОТУРИ [2] |
ЕНДУРО
[13]
Все, що пов'язано з позашляховими мотоциклами та змаганнями
|
ПОДОРОЖІ
[30]
Тривалі мотоподорожі
|
МОТОКРАЄЗНАВСТВО
[5]
Місця, варті уваги мототуриста
|
МОЇ МОТОЦИКЛИ
[3]
Honda XR400R та Honda XL250 Degree-2
|
ЯХТИНГ В ТУРЕЧЧИНІ / ЯХТИНГ В ТУРЦИИ
[0]
Ми пройдемо там, де ви ще ніколи не були! Ви зрозумієте, яка величезна різниця між Туреччиною отельною та Туреччиною яхтенною!
|
Головна » Статті » ЕНДУРО |
Дакар 2008: яким він мав
бути Нажаль, 30-й Дакар цього року не відбувся. Напередодні старту, 4 січня, коли всі учасники вже пройшли техконтроль, організатори повідомили, що в зв’язку з напрудженою сітуацією в Мавританії перегони цього року скасовано. Виклікає подив, чому не було спроб задіяти резервний варіант траси (він завжди прокладається), або принаймні обмежитись першими 6 етапами до Мавританії. Схоже на те, що справа не в відмові страхових компаній, а в тиску французького уряду.
![]() „Дакар” на мотоциклі не завжди свято. Група медиків надає допомогу Хуану Рома, 2002 рік Цьогорічні перегони обіцяли стати
наймасовішими за всю свою історію. В них було заявлено 570 екіпажів: 245
мотоціклів, 20 квадроціклів, 205 легкових авто та 100 вантажівок, якими
збирались керувати представники 50 країн. Цього року вперше на Дакарі мали
з’явитись представники України — нажаль, поки що тільки на авто. Вперше близько
40 % мотоциклістів та 18% екіпажів легковіх авто мали скласти дебютанти Дакару,
до того ж з’явилась тенденція до ”омоложування” перегонів — близько половини
заявлених учасників були молодші за 40 років. Була підготована траса довжиною в
9 273 км, з яких 5 736 км — швидкістні ділянки. Цього року також мала відбутись дуже важлива перш за все для мотоциклістів зміна в регламенті. Минулорічні інциденти (чергове зіткнення вантажівки з мотоциклістом на обгоні та зіткнення іншої вантажівки зі скалою, яку водій вчасно не побачив в хмарі пилу) нарешті мали наслідки. Цього року вперше мотоцикли, авто та вантажівки мали мати свої власні коридори на трасі, що, безумовно, буде сприяти зменшенню безглуздих жертв.
![]() ![]() Легенда та кокпіт середини 80-х... ... Та кокпіт сучасного ралійного мотоцикла - різниця вражає. Зверху ліворуч основний тріпметр, поряд з ним GPS-приймач; нижче — роутбук з легендою, перемотка відбувається кнопками на лівому пульті керма; праворуч від роутбука — динамік та сигнальні лампи системи Sentinel; нижче — резервний тріпметр; внизу — тримач для системи Iritrack | |
Категорія: ЕНДУРО | Додав: olexarider (26.02.2009) | |
Переглядів: 1171 | Рейтинг: 5.0/1 | |
Всього коментарів: 0 | |