СТАТТІ

Категорії каталогу

MOTORCYCLE TOURS / МОТОТУРИ [2]
ЕНДУРО [13]
Все, що пов'язано з позашляховими мотоциклами та змаганнями
ПОДОРОЖІ [30]
Тривалі мотоподорожі
МОТОКРАЄЗНАВСТВО [5]
Місця, варті уваги мототуриста
МОЇ МОТОЦИКЛИ [3]
Honda XR400R та Honda XL250 Degree-2
ЯХТИНГ В ТУРЕЧЧИНІ / ЯХТИНГ В ТУРЦИИ [0]
Ми пройдемо там, де ви ще ніколи не були! Ви зрозумієте, яка величезна різниця між Туреччиною отельною та Туреччиною яхтенною!
Головна » Статті » МОЇ МОТОЦИКЛИ

З колгоспу в Сахару: бюджетний тюнінг XR400R для ралі-рейдів (частина 2)

Зовнішність та обвіс

Вважаю найбільш доречним кольором для ралійного мотоцикла білий, адже ралі-рейди зазвичай проходять в пустелях. Тому переодягнув мотоцикл в святковий білий пластик, окрім заднього крила та переднього обтічника, про який мова піде далі, які залишилися чорними. Чисто з естетичних міркувань рама, маятник, ступиці та стоковий задній обод були для контрасту пофарбовані в чорний порошковою полімерною фарбою. Ламкі пластикові стокові гофри на вилці було замінено на вироби Pro Grip з якісної гуми. Аби підтримати колір пружини амортизатору обрав жовтий. До того ж це додало яскравості переважно чорно-білому забарвленню, що, гадаю, підсилило помітність, адже і пасивну безпеку. Задля неї ж стакани піря вилки, обтічник та захист керма обклеїв світловідштовхуючою плівкою. Мотоцикл позбавлений акумулятора, тому питання помітності в темряві з вимкненим двигуном вважаю дуже важливим. В задній напівкулі поки що світловідштовхуючий маячок один державний номер.








Світло

Для підсилення світла були застосовані компактні, але потужні автомобільні додаткові фари WESEM польського виробництва. Не поступаючись суттэво розкрученій Hella, вони чи не впятеро дешевші. Фар дві, окремо на ближнє та дальнє світло. З 2 мм дюралю виготовив перехідник, з внутрішнього боку до якого монтуються фари, а з зовнішнього обтічник від Honda AX-1. Досить складною системою з дюралевих та сталевих деталей з сайлент-блоками та пружиною „морда” надійно кріпиться на мотоциклі. При цьому можливо регулювання пучка світла по висоті.







XR400R має дуже кволий генератор, що видає не більше 85 ватт. Тому заради економії енергії для головного світла в поворотники та задній ліхтар були встановлені світлодіодні лампи.





Кокпіт

Замість стокової аналогової приборки застосований прилад Trailtech Vector з функцією ралійного компютеру та пультом дистанційного керування. Крім трипметру компютер показує поточну, середню та максимальну швидкість, температуру повітря та мастила (завдяки вмонтованому в мастильну магістраль датчику), має лічильник мотогодин та нагадувалки про необхідність ТО та заміни мастила, що програмуються.

На перемичці керма RaceTech (мені найзручнішою виявилася модель Damon B.) змонтовано тримач легенди RB701 з ручною перемоткою від португальської фірми F2R та ГПС ресівер Magellan Explorist 210.



Захист керма no name зі впаяними в пластик алюмінієвими смугами для захисту рук від вітру дорощений пластиком з колесної арки Жигулів, підібраної на гаражному смітнику.





Ручки по ралійній моді пухкі поролонові, які зазвичай застосовуються на класиках та ретробайках. При тривалій їзді вони відчутно додають комфорту, до того ж гасять більшу частину вібрацій.

Чого не вистачає для повного щастя?

Тюнінг це процес, який не має краю. Перш за все бажаю виготовити інший захист картеру з баками для питної води за дакарівськими вимогами. Така деталь іноді не зайва навіть в українських реаліях. Зокрема, в єдиній українській пустелі, що в Херсонській області моєму улюбленному місці для тренуваннь влітку справжня пекельна спека, що не поступається сахарівській. Тому запас питної води тут аж ніяк не завадить. Коли таки справа дійде до експедиції в Сахару не завадить додатковий боковий бак для палива. Конструкція вже продумана, вона мусить стати замість лівого бокового пластику. Є бажання встановити потужний афтермакетовий генератор на 200250 ватт, щоб раз і назавжди забути про необхідність економії електроенергії. Також в найближчих планах перетягнути сидіння по ралійній моді плюшем замість дермантину. Така незначна дрібниця суттево підвищує комфорт. Звичайно плюш мусить бути не чорним, а світлого забарвлення. При цьому доречно нашити на шкіру кишеню для карнета. Не завадить також додатковий проблисковий задній ліхтар. В пилюці він значно помітніше звичайного і на тому ж таки „Дакарі” являється обовязковим обладнанням. Для пустельних перегонів буде необхідним захист фар від каміння. Також приходить час серйозно зайнятися підвісками. Якщо все це зробити, я отримаю мотоцикл, який навіть для участі в „Дакарі” потребує лише заміни навігаційного обладнання на професійне. При цьому його вартість не буде перевищувати вартість звичайної сімейною автівки типу Ланоса.

Зведена таблиця нерідних компонентів та вартість тюнингу

Карбюратор Edelbrock

400$

Бак Acerbis на 23 літри

330$

Передній обод зі спицями

280$

Гальма(шланги, диск, перехідник, кронштейн супорту)

300$

Переднє крило та боковини

120$

Фари та лампочки

50$

Саморобні елементи захисту (матеріал, зварювальні роботи)

40$

Компьютер TrailTech Vector+пульт на кермо

170$

Роудбук F2R RB701

100$

Кермо Racetech, захист керма, ручки, важелі Wirtz

200$

Гофри на вилку Pro Grip

20$

Разом: 1830$

Категорія: МОЇ МОТОЦИКЛИ | Додав: olexarider (30.06.2010)
Переглядів: 3279 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]