СТАТТІ
Категорії каталогу
MOTORCYCLE TOURS / МОТОТУРИ [2] |
ЕНДУРО
[13]
Все, що пов'язано з позашляховими мотоциклами та змаганнями
|
ПОДОРОЖІ
[30]
Тривалі мотоподорожі
|
МОТОКРАЄЗНАВСТВО
[5]
Місця, варті уваги мототуриста
|
МОЇ МОТОЦИКЛИ
[3]
Honda XR400R та Honda XL250 Degree-2
|
ЯХТИНГ В ТУРЕЧЧИНІ / ЯХТИНГ В ТУРЦИИ
[0]
Ми пройдемо там, де ви ще ніколи не були! Ви зрозумієте, яка величезна різниця між Туреччиною отельною та Туреччиною яхтенною!
|
Головна » Статті » ПОДОРОЖІ |
19 серпня,
субота Летичів—Меджибіж—Летичів—Вінниця—Умань Меджибіж
Летичів
20 серпня, неділя Умань—Кіровоград—Світловодськ До дому вже недалеко, можливо за день доїхати, але в Умані ми повинні відвідати Софіївку, про яку дуже багато чули. До того ж, додому не хочеться. Парк знайшли без проблем, платна стоянка з охороною дуже доречна. Купуємо квитки та... Не думаю, що наприкінці XVIII сторіччя в наших краях були обізнані в японських садках, ймовірно, схожа ідея прийшла місцевому архітектору самостійно. Вражає перш за все розмах — велетенські мальовничі купи каміння, штучні водоспади, навіть підземна ріка — японці спочивають по усіх статтях! Друге, що вражає, — скільки важкої праці, здоров’я та врешті-решт життя кріпаків було витрачено на таку дрібницю, як розвага одної жінки. Територія парку чималенька, ми, звісно, вважали за потрібне засунути свої носи у всі потаємні куточки. Тому виїхали з Умані вже о четвертій годині. Нарешті, наша улюблена траса М12 стала набагато вільнішою, майже пустою. Напевно, каравани фур з Умані масово повертають на Київ чи Черкаси, а напрямок на Кіровоград залишається вільним. Незважаючи на це, виїхали ми таки занадто пізно, тому в Світловодську опинилися вже в темряві. З’ясовувати, де можна поставити намет не було ані часу, ані бажання. Тому я просто почав лупцювати браму першого ж пансіонату, який побачив з дороги. Розмова зі сторожем була недовгою — він дозволив нам поставити намет в сквері за парканом пансіонату, за умови, що о сьомій ранку ми зникнемо. Поставивши намет, пішов шукати пиво, щоб віддячити сторожу і винагородити себе за тяжкий день. Пиво було знайдене в... колибі, яка дивним чином опинилась на березі Кременчуцького моря. Звісто, вона була збудована зі звичайної сосни, а не зі смереки, але в усьому іншому виглядала як класичне гуцульське подвір’я з Шевченківського гаю. Софіївка 21 серпня, понеділок Світловодськ—Кременчук—Полтава—Харків Встали о шостій годині ранку (абсолютний рекорд за всю подорож). Поки збирались, зненацька пішов дощ. Тому блукання по сонному ще Світловодську у пошуках траси на Кременчук задоволення не принесло. Дощ припинився вже за Кременчуком. Дивно, але я не дуже вимок, таки й в ганебних дощовиках для дачників є якийсь сенс . Швидко снідаємо в придорожній кав’ярні. Останній раз змащую та підтягую ланцюга, який вже майже волочиться по землі, і рвемо далі. На одному подиху промайнула Полтава з футуристичною розв’язкою на виїзді, що будується. Нарешті монументальна споруда з написом "Харківська область". Зупиняємося на перекур. Почуття суперечливі. З одного боку, радість від того, що рідна оселя вже поруч, з іншого — сумно, тому що така чудова, пізнавальна і тривала подорож закінчується. Попереду звичайна трудова буденність і мрії про наступну велику подорож, яка обов’язково відбудеться наступного року. Попереду — кропітке вивчення літератури і мап довгою зимою. А ще спогади, в яких не стільки явища, скільки якесь генетичне, можливо, відчуття справжності цього захоплюючого номадичного способу життя, який, на жаль, можливий тільки раз на рік. І пронизливе бажання прискорити наступ тієї щасливої миті, коли знов розпочнеться Пригода. *** Що ж, подорож вдалася. В активі маємо відстань 4300 км, більша
частина якої, звісно, прийшлася на асфальт, але було і декілька суто
позадорожних пригод. Незважаючи на популярну точку зору, начебто на дрібнокубатурних апаратах незручно мандрувати, ніяких незручностей ми не мали. Більш того, я впевнений, що на важкій шестисотці в горах набагато складніше. На жаль, далеко не всюди можливо пересуватися з пасажиром, але це вада взагалі мототранспорту. Бажано заздалегідь мати уяву про особливості місцевості і не прагнути робити неможливе. Багато чого побачили, ще більше не побачили, але це добре — буде куди прагнути потрапити наступного року. Є декілька місць, які не вийшло нормально дослідити тому теж буде привід повернутися. Ця Велика Подорож суттєво розсунула мої особисті горизонти. Дорога в Крим, наприклад, вже не справляє враження довгої та складної. Через три тижні після повернення ми поїхали в Крим на кілька днів із зовсім буденним настроєм — як на вилазку, а не в подорож. Хоча, правду кажучи, 750 км за день мені не дуже подобаються, ну не люблю я асфальтовий далекобій. Банальні дрібниці, на які варто звернути увагу в майбутньому. По-перше, щоб їхати на Західну Україну, обов’язкого потрібно мати добрі мотодощовики, тому що клімат там дуже вогкий і взагалі помітно суворіший, ніж на звичній нам Слобожанщині. По-друге, Карпатські ґрунтівки набагато складніші, ніж кримські, тому на асфальтовій гумі навіть по сухому там нічого робити. (Вже куплена і вдало випробувана в Криму гума Pirelli MT40.) По-третє — карти автошляхів недостатньо для задовільної орієнтації, особливо для знаходження місць для ночівлі. Хоч це і незручно, кращий варіант — везти з собою купу двокілометровок по областях. Все інше спорядження і особливо Горбоконик показали себе з найкращого боку. | |
Категорія: ПОДОРОЖІ | Додав: olexarider (28.01.2009) | |
Переглядів: 808 | Рейтинг: 5.0/1 | |
Всього коментарів: 0 | |