СТАТТІ

Категорії каталогу

MOTORCYCLE TOURS / МОТОТУРИ [2]
ЕНДУРО [13]
Все, що пов'язано з позашляховими мотоциклами та змаганнями
ПОДОРОЖІ [30]
Тривалі мотоподорожі
МОТОКРАЄЗНАВСТВО [5]
Місця, варті уваги мототуриста
МОЇ МОТОЦИКЛИ [3]
Honda XR400R та Honda XL250 Degree-2
ЯХТИНГ В ТУРЕЧЧИНІ / ЯХТИНГ В ТУРЦИИ [0]
Ми пройдемо там, де ви ще ніколи не були! Ви зрозумієте, яка величезна різниця між Туреччиною отельною та Туреччиною яхтенною!
Головна » Статті » ЕНДУРО

Виклик для тих, хто зважився, мрія для тих, хто залишився (Історія "Дакару") частина 4

Дакар 2008: яким він мав бути

Нажаль, 30-й Дакар цього року не відбувся. Напередодні старту, 4 січня, коли всі учасники вже пройшли техконтроль, організатори повідомили, що в звязку з напрудженою сітуацією в Мавританії перегони цього року скасовано. Виклікає подив, чому не було спроб задіяти резервний варіант траси (він завжди прокладається), або принаймні обмежитись першими 6 етапами до Мавританії. Схоже на те, що справа не в відмові страхових компаній, а в тиску французького уряду.



„Дакар” на мотоциклі не завжди свято. Група медиків надає допомогу Хуану Рома, 2002 рік

Цьогорічні перегони обіцяли стати наймасовішими за всю свою історію. В них було заявлено 570 екіпажів: 245 мотоціклів, 20 квадроціклів, 205 легкових авто та 100 вантажівок, якими збирались керувати представники 50 країн. Цього року вперше на Дакарі мали з’явитись представники України — нажаль, поки що тільки на авто. Вперше близько 40 % мотоциклістів та 18% екіпажів легковіх авто мали скласти дебютанти Дакару, до того ж з’явилась тенденція до ”омоложування” перегонів — близько половини заявлених учасників були молодші за 40 років. Була підготована траса довжиною в 9 273 км, з яких 5 736 км — швидкістні ділянки.

Цього року також мала відбутись дуже важлива перш за все для мотоциклістів зміна в регламенті. Минулорічні інциденти (чергове зіткнення вантажівки з мотоциклістом на обгоні та зіткнення іншої вантажівки зі скалою, яку водій вчасно не побачив в хмарі пилу) нарешті мали наслідки. Цього року вперше мотоцикли, авто та вантажівки мали мати свої власні коридори на трасі, що, безумовно, буде сприяти зменшенню безглуздих жертв.




Легенда та кокпіт середини 80-х...

Скасування перегонів неминуче буде мати важкі наслідки. Більшу частину коштів оргкомітет не поверне участникам, тому що форс-мажорні обставини запобігливо передбачені в контрактах. Професійні команди будуть змушені мати сумні розмови зі спонсорами, адже величезні гроші вже витрачені. А от що думають про „кидалово” аматори, які їдуть власним коштом, важко і уявити. Аматорський „Дакар” на мотоциклі (нагадаю: мотоцикл — найдешевший спосіб потрапити на марафон) обходиться від 30 до 100 тисяч євро, навіть для заможних європейців це забагато. Можливо більша частина аматорів на „Дакар” вже ніколи і не повернеться. Тим більш, що нерозкручених та недорогих перегонів-конкурентів в світі вистачає.


... Та кокпіт сучасного ралійного мотоцикла - різниця вражає.
Зверху ліворуч основний тріпметр, поряд з ним GPS-приймач; нижче — роутбук з легендою, перемотка відбувається кнопками на лівому пульті керма; праворуч від роутбука — динамік та сигнальні лампи системи Sentinel; нижче — резервний тріпметр; внизу — тримач для системи Iritrack
Категорія: ЕНДУРО | Додав: olexarider (26.02.2009)
Переглядів: 1119 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]