КОРИСНІ ФАЙЛИ

Категорії каталогу

XR400R [27]
Мануали, фіші та інші корисні речі
XL250 Degree-2 [7]
Мануали, фіші та інші корисні речі
Мототуризм [2]
Декотрі корисності, які можуть стати в нагоді мототуристу
Дорожні книги (Roadbooks) [2]
В цьому розділі я викладаю файли дорожніх книг, що якимось чином потрапили мені в руки
Головна » Файли » XL250 Degree-2

Модификації Honda XL250 DEGREE
[ ] 05.02.2009, 18:19

Информація поцуплена з
«XL Degree part list 6 edition»

(видання червня 1999)

XL250M
Номер рам
и: MD26-100001~1006326
Номер двиг
уна: MD21E-1150001~1156335
Карбюратор:
VE39A
1991
рік

 

Fighting red

Urban green


XL250N
Номер рами: MD26-1050001~1052800
Номер двигуна: MD21E-1200001~1202802
Карбюратор: VE39A
1992
рік

Fighting red

Urban green

The florida blue

 

 

XL250P
Номер рами: MD26-1300001~
Номер двигуна: MD21E-1300001~
Карбюратор: VE39A
1993—1994
роки

 

White/blue [deionisasuburu]


White/red [endeyuransuretsudo]



XL250S

Перший та єдиний рестайлінг моделі. Заднє гальмо стало дисковим. Змінений дизайн морди. Замість лампи 35/35 Вт головне світло одержало галогенку 55,60 Вт
Номер рами: MD31-1000001~
Номер двигуна: MD21E-1500001~
Карбюратор: VE39B
1995—2001
роки


White/purple [deionisasuburu]

White/lilac [aburoriyosuburu]

Категорія: XL250 Degree-2 | Додав: olexarider
Переглядів: 6438 | Завантажень: 0 | Коментарі: 10 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 10
9 Жека  
0
подойдет-ли?

10 olexarider  
0
Судячи по фоткам крило з підкрилком на MD26 та MD31 однакові

8 Жека  
0
собираюсь купить заднее круло с подкрылком, у меня дигри 1992 Номер рами: MD26
нашел крыло с подкрылком от дигри 1995г Номер рами: MD31

1 olexarider  
0
Хто не вірить тому, що Degree вироблявся до 2001 року дивиться офіційну інформацію виробника: http://www.honda.co.jp/pressroom/library/motor/on_off/xl/index3.html

2 Storch  
0
Виходить, що "Honda XL250 Degree II" - неофіційна назва Honda Degree, випущеної з 1995-го року включно?

3 olexarider  
0
З 1995 року, після вищезгаданої модифікації, мотоцикл офіційно звався Honda XL250 Degree II, він же XL250S (такий напис фігурує на наліпці на підрамнику під лівим боковим пластиком), він же MD31 на відміну від попередної версії, яка MD26 (це внутрішні хондівські коди моделей). Саме так було написано в японському техпаспорті "Горбоконика", так і переписали робітники МРЕВ і в український техпаспорт. Десь досі лежать ксерокопії японських документів. В принципі їх можна відшукати

4 Storch  
0
Зрозуміло, просто, на тому ж Хондівському сайті (посилання в першому повідомленні вище) я Degree II ніде не знайшов.

5 olexarider  
0
Якщо тицьнути на значок у вигляді літери "Р" на 1995 році можна ознайомитись з прес-релізом нової модифікації.
Дійсно, якийсь не дуже зрозумілий підход у Хонди. З одного боку зміни досить незначні і аж ніяк не принципові. З іншого - тим не менш новій модифікації присвоєно інший код - MD31 замість MD26 - тобто формально це ніби то вже інший мотоцикл. Бозна як до цього ставитися wacko

6 Storch  
0
Дякую, значок вже тицяв - тепер японську вчу smile
Вибачайте, може це офтоп, хто на Вашу думку всепролазніший, чи може універсальніший: Дігрі чи Сєров? Чи може, краще, взагалі з ними не зв*язуватись, а краще вибирати з "великої трійки" - Баха/Джебель/Рейд?

7 olexarider  
0
Сєрова бачив лише на фото, тому порівнювати не маю змоги. Тим не менш вважаю що водянка для повзання значно доречніше. Що вибирати це питання особистих уподобань, щось радити тут не можна.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]